måndag 30 mars 2009

VårteckensMåndag!!

Halloj alla Ni därute!!!!'

Jag har antagit en utmaning där man ska fota Vårtecken runt omkring där man bor o visa på bloggen varje måndag!

Här kommer mitt första bidrag!

IMG_8253

Så långt har påskliljorna i söderläge kommit!

IMG_8267

Nja.. det här ju faktiskt oxå en del av våren även om det inte ser trevligt ut..

IMG_8269

En liten dammig maskros lyckades jag iaf hitta!!

IMG_8273

Nåt litet ogräs som kämpar på!

IMG_8278

IMG_8297

När jag som bäst stod o fotade det här konstverket så kom ett annat vårtecken flygande högt över mitt huvud… Jag visar bilden trots att det knappt syns vad som kom flygandes!

IMG_8300

En liten kämpe

IMG_8310a

Det var vad jag fann idag!

Inga snyggingar i kortbrallor i sikte än!!!

Fniss

Men när dom dyker upp så ska jag ut med kameran i högsta hugg!!!

Ha en skön tisdag!!

Kram!


Iréne

1 kommentar:

Viveka på Humlebacken sa...

Snyggingar i kortbrallor ser vi fram emot:) Men vi håller tillgodo med snart blommande påskliljor också:)
kram
Viveka