onsdag 8 april 2009

OM jag bodde i USA…

Så skulle jag ha köpt dessa saker på stört!!!

370c_3

Nån som vet vad det här är??

!BPmc5OQ!mk~$(KGrHgoOKkQEjlLmTodMBJ0ZPJHd0!~~_3

En Brödrost!!

Häftig va?

Den har några år på nacken.. men visst e den fin!

61ec_1  

Kanske inte världens fräschaste..men What the Heck!

Såå läckert!!

nob2554iv

Fina mattan!

Gjord i ull med fantastiskt rosenmönster

59e3_1

Gammal gammal…men så underbart vacker o charmig

21310  Mmmmmm…

34664

Nån mer som blir lite Hagalen..?

22747  

Klockor kan man väl inte få för många av…eller..

34266

38030

Mer vackert på väggen…

TYg429

Vacker och udda

34268 (samtliga bilder är hämtade från E-bay v 15) 

Här kan jag förvara alla härliga Inredningsmagasin

*****

Fast det är ju så nu, att jag faktiskt bor här i Småstad, i det Lilla landet Sverige

Å det e jag glad för!

Tyvärr gick inte en enda av ovanstående saker att köpa från Sverige. Säljaren skickade inte utanför US, tyvärr…

*****

LittleAngel2

That´s All for Today Folks!

SeeYa´!

Iréne

 

14 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Va mycket underbart fina saker.Ja dom skulle man ha eller?Ha en mysig kväll kramizzar ~~~~~RITA~~~~.

lovefriidrott sa...

Oj så mycket fint du visar:)
Ha en underbar påsk
Kramis Sari

Katta sa...

Vilken söt-unge! Den pumpa asken var min favorit bland alla de där fina sakerna. Skulle aldrig kunnat gissa att den första var en brödrost men sambon gissade rätt direkt (det är inget roligt med honnom för han vad alltid vad saker är om man frågar honm)Kram Katta

LillaFlisan sa...

Jättefina saker!

Glad påsk!

Kram

Flisan

Inspiration i vitt sa...

Hej Irene' ja det gör ju inget att få drömma sig bort en stund bland en massa fina saker som man inte kan få men det dyker alltid upp nått nytt som man kan sätta klorna i som tur är. Vissa saker som man ser glömmer man aldrig men det mesta faller bort från hjärnan som tur är.
Go glad påsk på dig och kramar i massor/Ingela.

Bloggullet sa...

Jag önskar dig en glad påsk.
Kramar

annette sa...

Dåligt stil att inte sälja till Svedala, den första grejen hade jag gärna köpt bara för den var så vacker...

GLAD PÅSK på Dej!

Kram //annette

paula sa...

så mycket fint man blir ju alldeles sjuk
ha en trevlig påskhelg
kramiz

Katta sa...

Vad bra du tar med dig kaffet till BK, jag har ju ingen katt nu men jag snor med mig grannens :) Vi syns där, kram Katta

Stina sa...

Men kära nå'n. Den där brödrosten skulle jag vilja testa.;-) Fina saker.:-) Kram

Vit Gladiolus sa...

Åhhh herre guuud så mycket häftiga saker!!!! Jag vill önska dig en glaaaad-pååååsk åxå!!!
Kraaaaaam

Daniel sa...

ojojoj e helt såld på grejorna, wow!

Ingrid sa...

Hade aldrig kunnat gissa på en brödrost, ser ut som någon slags av tortyrmaskin ;0) Men fin var den ändå!

~Livet i byn

le ciel flamand sa...

I just LOVE the 'brödrost!!! What a wonderful design!!!
Hugs,
Annelies