tisdag 21 december 2010

Dags att önska God Jul!

Nu mina vänner, mina kära läsare o följare av denna blogg..

..är det dags för mig att dra mig tillbaka lite och önska…

En Riktigt God Jul

till Er Alla!

15129

Nu ska jag njuta av kärlek, värme o gemenskap..

IMG_5639a

…av god mat, gotter o klappar.. för att sedan slappa

IMG_5635a

…med magen full av härlig julmat är det viktigt att vila ordentligt…

IMG_5638a

***

Jag har skickat iväg vinsterna och hoppas verkligen att de kommer fram innan jul!

Ta det lugnt därute!

Var rädd om varandra!

Njut av ledighet o umgänge!

..så hörs vi snart igen!

556jk[1]

VARM

JULKRAM!

IRÉNE

25 kommentarer:

Zinkhjärtat ♥ sa...

Men åh så sööta vovvar du har:)!!
Hoppas att du får en riktigt lugn och skön Jul!
Stor Julkram Annelie ♥

Inspiration i vitt sa...

det gör du riktigt rätt i. Ha en underbar jul och stor kram till dig/Ingela.

Rosor och Pioner sa...

Önskar dig också en GOD JUL.
Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vilken sötnos!

Önskar dig en God jul också!
Kram Maria

Skogslyckan sa...

Goa Iréne! Ville bara titta in för att önska dig allt det där du skriver om.
Massa varma kramar från Pia

houseofchandeliers and vintage sa...

God Jul Iréne.
Många många varma omfamnande kramar till dig, vännen.
Ett stort tack för din långa och fin kommentar i min blogg.
Åååååååååå så fint du skriver om julen. Så viktigt att fira med frid och kärlek.
Och så fina bilder.
Vilken fin dekoration du gjorde med frostade frukter.
Jättefint.
Nu önskar jag dig också allting underbart, och tack ännu en gång för dina värmande ord på min födelsedag.
Julkram Zara

Vita huset 28 sa...

Men åhh så sött man kan sova då
:)
En riktigt God Jul önskar jag dig oxå
Kram Camilla

Therese sa...

Rara, goa du - önskar dig och dina två och fyrbenta en uuuuunderbar jul och avslut på detta år!!! Ett stort tack, i dag låg min fina vinnst i lådan <3 TACK! KRAM

PÄRLOR av SKROT sa...

Heeej!!
En riktigt God Jul önskar jag dej också,vi har varit på Teneriffa en vecka med min syster och min mamma med familjer.Det har varit helt underbart och bara få vara och umgås med det finaste människorna i min närhet.
Stora julkramar från Sussie

Katta sa...

Önskar dej en riktigt fin mysig jul med!!! Hundarna ser ut att ha fatta galoppen hur man njuter som bäst. Kram Katta

Viola sa...

Ha en skön och fridfull jul, kram VIOLA

Marie//Tekla Maräng sa...

Tack för detta jätte fina inlägg med bilder på dina fyrfota vänner.
Önskar dig och dina kära en underbara och härlig julhelg:)

annette sa...

Vill oxå så här i farten önska Dej en underbar Julhelg!


Ha det så gott!

Kram

annette

Vitt är vackert sa...

Hejsan! Vilka goingar du visar!! Hoppas du också haft en fin jul, och God fortsättning!

Kram Ellinor

Inka sa...

Hej, Iréne!

Long time, no see...Rackarns vilken underbar och söt vovve. Hoppas du hade en trevlig julafton och att magen är välfylld. Ja, inte är man hungrig efter all julmat inte.
Vilka fina bilder du visar gumman. Varför blir inte mina bilder så fina. Kanske har jag för kass kamera. Men jag är inte så duktig att fota som du heller.

Hoppas du får en fin nyårsafton.

Kramar Inka

Therese sa...

God fortsättning vännen, hoppas julen varit ljuvlig - det har min trots förkylning :-) KRAAAAM <3

Monica sa...

Hej !!
Hoppas julen blev mysig,tittar in o ònskar dig god fortsättning och en mysig nyårsafton om vi inte hörs tidigare !!
dagarna innan jul o själva juldagarna var bara helt hysteriska här och jag hann inte ens fram till datorn...
Kram på dig,
monica

Skogslyckan sa...

Tack för all inspiration under 2010. Är glad att få vara din bloggvän! Ser fram emot ett fantastiskt 2011 och önskar dig och de dina ett riktigt gott nytt år!
Här kommer årets sista varma kram
från Pia

Penseldraget sa...

Gott nytt år min goa vän.
kram pia

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Hej Irene!
Vad härligt det ser ut med alla dina hundar, själv har jag en liten rackare, och funderar på en till.

Kikade in för att önska dig ett härligt Gott Nytt år! kram H.

hemma hos lilla mej sa...

Önskar dej en God Fortsättning på det nya året.Hoppas att du har haft en fin jul och nyår.Önskar dej en skön kväll .Varm Kram Rita ♥

Marie//Tekla Maräng sa...

Tittar in för att önska dig och dina fyrbenta vänner en god fortsättning på 2011:)

Therese sa...

Vad bra att du snart är på bloggbanan igen, har saknat dig å längtar efter uppdat av hur vovven vuxit <3 Kram

Therese sa...

Vad bra att du snart är på bloggbanan igen, har saknat dig å längtar efter uppdat av hur vovven vuxit <3 Kram

Roses & Angels sa...

Hej! NU är det jätte länge sen jag hörde nåt ifrån dig så jag kikar in. GOD fortsättning. Hoppas du haft en fin jul samt nyår. Här har man fått lära sig att ta det lite lugnt. Hörs kramen