fredag 28 maj 2010

HELGHÄLSNING

Hej på er!

Jag hade tänkt att göra ett inlägg om vår resa igen, men det är bara att inse att tiden inte räcker till idag! Jag blir ju så inne i det jag gör att tiden fullkomligt flyger iväg!

Det finns en hel del annat som måste ordnas med idag! Det är ju fredag och då packar jag mina väskor o drar till landet o Kärleken!

PICT6919 

Så det får bli en Vårlig Helghälsning till Er, mina Vänner!

Ha en alldeles Underbar Helg!

&

Glöm inte Mors Dag på söndag!

PICT6938a

Kanske får jag lite Mors Dag´s kaffe under de blommande äppelträden…*ler* Hon har fullt upp m sin pojkvän, dottern min.. så det där med att fira mamma…det får jag nog ordna med själv! Haha!! 

Kram! Iréne

3 kommentarer:

Therese sa...

Å så mysig din helg låter, njut med kärleken å fira dig själv på söndagen ;-) Massa kramar!!! <3

Katta sa...

Härligt att åka ut till sin kärlek så där (och till landet). Du får ta hand om dej själv på bästa sätt på morsdagen jag känner mig själv som en dålig dotter som glömt skicka nåt till min mamma hon bor ju 70 mil bort men det får bli en annan dag i stället. Ha en bra morsdag vännen. kram Katta

annette sa...

Hoppas Du haft en underbar helg ute på landet med "kärleken" och så har Du väl så klart om inte annat sett till at fira Mors Dag utan dottern;)

Ha en bra strt på veckan!

Kramen!