onsdag 10 mars 2010

Ett Litet Vårtecken från mig!

Hej på Er!

Om det är någon kvar därute som fortfarande hittar hit! ;-)

Joo, det vet jag att det är! Tack, ni goa som skrivit!

Ibland orkar man bara inte med bloggen, det ser jag hos en del av er andra oxå.

Men nu tänkte jag göra ett försök!

Jag har antagit VÅRTECKENSUTMANINGEN!

Viveka på Humlebacken har i år igen dragit igång denna härliga fotoutmaning! Klicka på länken så kommer du till hennes fina blogg! Där kan du även finna en lista på alla deltagarna, så att du kan kika in hos dom och se deras bilder! 

Varje måndag, med start den 1 mars, (alltså e jag något sen..), lägger man ut bilder på Vårtecken som man under veckan funnit/upplevt i sin omgivning. Det kan vara vadsomhelst!

Deltar gör bloggare från norr till söder, och det blir jättespännande att kunna få se hur våren kommer till vårt avlånga land!

Just nu så har jag lite brått iväg så jag bjuder bara på ett foto.. gör ett nytt inlägg med fler bilder senare!

PICT4519Såhär såg det ut igår eftermiddag!

Underbart!

Ha en riktigt skön fortsatt onsdag!

Kram! Iréne

Inga kommentarer: