fredag 18 juni 2010

Hinner inte in..

…till er, goa vänner

för att önska Trevlig Helg!

Timmarna är för få

Ska iväg o inhandla present till en jubilar, köpa helgmat, vattna syrrans katt o träffa en mycket kär vän..typ för flera timmar sen….! Detta innebär bilköra i ca 10 mil allt som allt!

PICT7146

Bjuder på lite bilder av dessa underbara sommarblomster

Akleja

PICT7156

PICT7157

På vägen hem från Skåne åkte vi förbi uppfödaren till en av våra hundar, Zappa. Där hittade jag en frände! Hon var en loppisgalen, trädgårdsälskande, shabby chictjej!!!

Förutom alla underbara hundar så passade jag på att fota hennes fina samling av vackra Aklejor! 

PICT7149   

En del människor är helt enkelt alldeles underbara! Vet ni vad hon gjorde? Hon grävde upp en fantastisk Akleja o gav mig den! Nu sitter den i rabatten hemma o ser ut att må bra!! Det är en sån som är på de översta bilderna!

TACK Ellinor!!!

PICT7151

*****

Trevlig Helg!

KRAM! Iréne

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Tack för din fina kommentar inne hos mig. det är verkligen skönt att höra att någon haft en liknande situation och fått hjälp. Det får mig att hoppas och tro att jag oxå kan bli frisk.

Kram

Smultronlycka sa...

Hej hej!!
Tack för att du tittade in till mig :)
Det var ett tag sen.Jag är inte så flitig på att blogga nuförtiden..

Ja vi ska få en baby!!Helt underbart!!
Och flyttat har vi också.Det händer mycket här :)

Vilka underbara aklejor!Har inte sett de sorterna tidigare!

Hoppas allt är bra med dig och att du haft en härlig helg!
Kram Anna

Anne-Lise, blogg.mingard.se sa...

Hej vännen!

Ååååå, så roligt med en liten valp! Nu var det några ungefär ett havlår sedan som vår lille fröken blev rumsren, så nu kan man börja tycka det är rart med valp igen... Hihi.
Border Collie som är så fina också.
Men du vet inte vad du ger dig in på när ni skaffar en tredje... *smile*. Skämt åsido, då blir det bara fler att älska och gosas med. (Vi har också tre.)

Tack, du är verkligen rar som länkar till oss permanent!
Jag vill gärna kompensera dig för det genom att lägga upp ett konto hos oss, så att du och dina bloggläsare får ta del av några förmåner. Då behöver jag dock bara veta vart du bor osv.
Detta är givetvis frivilligt, men om du vill får du gärna maila till mig på info@mingard.se.

Ha en riktigt, riktigt underbar midsommar!!!

Många kramar från Anne-Lise.