tisdag 9 december 2008

Lummerhjärta..



Idag känns det som om det inte blivit så mycket gjort...

Har varit på möte i min dotters skola och detta har väl tagit upp det mesta av min tankeverksamhet..känns det som.
Förresten, jag blev ju med hund igår!! En liten tjej som ska bo här i nån vecka, Hon heter MYSSLA.

Vacker kicka som ser ut såhär.



Fick tag i lite lummer idag, av en kompis som har blomsterbutik. Testade att binda runt ett ståltrådshjärta.. Har aldrig provat att arbeta m lummer tidigare o det kändes lite annorlunda..men kul!





Tror det får hänga där i hallen så länge...


...om jag tänker efter så har det ju faktiskt blivit lite gjort idag...
Ett litet hjärta... Alltid bra m hjärtan, kan man aldrig få för många av!
Ett viktigt möte..som var ett BRA möte!
Flera sköna promenader m M... BRA på många sätt!
Har haft tvättstugan! Rätt bra..om man inte vill gå i skitiga kläder! ;-)
Har fixat med Bloggen ju!! Verkar finnas en hel del att dona med såhär i början...
...hmmm...FOTAT har jag ju oxå gjort! KUL!
+ allt det där andra förståss...som man bara måste sköta om ..varje dag...

Jaa, det blev ju en del gjort idag oxå, fast det inte kändes som det..

Hoppas att Du Fyllt din dag med något bra!
Ha de bra!
Kram Iréne






5 kommentarer:

Fake cake sa...

Tack för tipset ang mina tyger...inte alls dumt och jag ska spåna på en tavla.

Lummer har vi jääääätte mycket av i vår skog och jag har aldrig lyckats hitta på ngt med den "fast jag är utb florist;/
Hjärtat blev ju jättesött så tack för tipset:)

Penseldraget sa...

hej
har kikat runt hos dig, fin blogg o fina bilder återkommer gärna,jätte sött hjärta du fått till jag håller absolut med dig hjärtan kan man inte få för många av...jag gör hjärtan i trä och gips...kika in hos mig om du vill...
kram pia

Katta sa...

Vilken söt hund man kan nästan tro att hela hunden är vit utom huvudet när man ser bilden.Gulligt att göra hjärtan av lummern. Den butiken jag skrev om kan jag tyvärr inte minnas vad den heter.men den ligger med stora hörnfönster på Flemminggatan presis nedanför Kronobergsparken om du vet var jag menar(tror det ligger en seveneleven mitt emot.Återkommer när jag varit förbi igen med namnet.Kram Katta

Viola sa...

Vilken go vovve, hoppas det blir en mysig vecka, tack för dina rara ord, visst är lummer fint men fridlyst i Sverige tyvärr, så svårt att få tag i, men fint det blev ditt hjärta, kram

Unknown sa...

Hejsan Vännen!
Men åh det var ju verkligen en bra ide det med att använda kronan på det sättet istället, hm, jag ska nog inte packa ner min tillsammans med julpyntet efterjul, ler. Kram Petra